مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: حل بسیاری از مشکلات جامعه در گرو استفاده از ظرفیت‌های مردمی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی دولت، توجه به حوزه دانش‌بنیان و نه التماس به دیگران را کلید رفع مشکلات کشور دانست و تأکید کرد: نگاه گفتمان دولت سیزدهم، تمرکز و استفاده بیشتر از توان و استعداد داخلی است.
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از پیگیری رفع مشکلات موزه این شهر از طریق وزیر میراث فرهنگی خبر داد.
سمنان- شرکت توزیع برق استان سمنان در واکنش به گزارش خاموشی های برق معابر شهری شاهرود مندرج در خبرگزاری مهر، طی جوابیه ای اعلام کرد وضعیت روشنایی معابر شاهرود مطلوب است.
تربت حیدریه ـ امام جمعه تربت حیدریه گفت: نرخ سود تسهیلات بانکی، نحوه بازپرداخت و برخی مشکلات زیرساختی که در داخل شهرستان قابل حل است بلای جان تولیدکنندگان شده و باید این موانع رفع شود.
رئیس‌جمهور در نشست مشترک مسئولان قوه‌قضائیه با هیئت‌دولت گفت: مسائل و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد به‌جای مطرح‌ کردن در رسانه‌ها به جلسات کارشناسی در دستگاه‌ها نیاز دارد تا سریع رفع شود.
شاهرود- امام جمعه بسطام مشکلات کشاورزان در شهرستان شاهرود و بخش بسطام را عدیده دانست و گفت: از مسئولان می خواهیم برای رفع معضلات بکوشند.
دبیر شورای نگهبان گفت: دوران دفاع مقدس فقط یک مقطع تاریخی نیست، بلکه یادآور یک فرهنگ و روش زندگی است و اگر این روش و سبک زندگی در جامعه حکم‌فرما شود، مشکلات کشور بسیار سریع‌تر حل خواهد شد.
رئیس قوه قضاییه گفت: چنانچه به مقوله مهار تورم و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اهتمام کامل و جامع نشود، به دنبال آن بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی، فرهنگی و … حادث می‌شود.
حسینی همدانی امام جمعه کرج امروز اعلام کرد: متاسفانه دستگاه‌های متولی حجاب در استان ترک فعل کرده اند و نسبت به وظایف خود کوتاهی می‌کنند در این زمینه استاندار محترم البرز باید برای رفع مشکلات وارد گود شود.
محسنی اژه‌ای با اشاره به اهمیت نقش مردم در اداره امور کشور، اظهار داشت: ما در زمینه مردمی‌سازی در برخی حوزه‌ها، عقب‌ماندگی‌هایی داریم که باید جبران کنیم. ضروری است همواره توجه کنیم که نظام ما یک نظام مردمی است و بسیاری از مشکلات و خطرات به واسطه حضور مردم رفع و دفع شده‌اند.
مشکلات کشور با دستور‌های دولتی و در کوتاه مدت قابل رفع نبوده و نخواهند بود. این‌که یک دولت چنین بپندارد که معجزه‌ایی در جیب دارد و می‌تواند یکباره تمامی امور را سامان ببخشد، بیشتر کارکرد انتخاباتی دارد تا واقعی. مساله این است که چه اقدامی صورت بگیرد تا جامعه نسبت به بهبود مشکلات امیدوار باشد؟ قبل از آغاز هر برنامه‌ای برای انجام اصلاحات، ضروریست افق‌گشایی صورت بگیرد.
تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اصلاح و به روزرسانی قانون مدیریت خدمات کشوری را برای رفع مشکلات جامعه خواستار شد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان گفت:رفع مشکلات بانوان ورزشکار ضمانت موفقیت‌های بیشتر است.
بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رفع موانع و مشکلات دانش بنیانها در دستور کار کارگروه حمایت از تولید دانش بنیان و صیانت از نخبگان سازمان بازرسی کل کشور قرار گرفت.
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: حل مسائل و مشکلات مشهد، نیازمند عزم و اراده ملی است.
آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر بهداشت گفت: مشکلات اقتصادی مهم ترین عوامل پایین بودن زاد و ولد در کشور است. برای رفع این مشکل باید توجه کرد که اسلام به دنبال اجرای سه چیز در جامعه است: نخست امنیت و اجرای عدالت در جامعه، دوم ریشه کن نمودن جهل و نادانی و سوم ایجاد رفاه و از بین بردن فقر است باید از بین بردن فقر و ایجاد رفع مردم در سرلوحه کارهای شما قرار بگیرد.
هاشمی‌گلپایگانی با تأکید بر این‌که دولت نمی‌تواند متکفل بحث عفاف و حجاب باشد، گفت: دولت اگر بتواند مسئله عفاف و حجاب را در ادارات حل کند50 تا 60 درصد مشکل رفع می‌شود ولی وقتی قادر نیست، چگونه می خواهد مسئولیت حل مشکلات عفاف و حجاب در سطح جامعه را برعهده بگیرد؟!
رئیس جمهور گفت: دشمن همواره به دنبال آن است که از ضعف‌ها بهره‌برداری کند، اما رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج‌سواری را از دشمن می‌گیرد.
رئیس جمهور گفت: دشمن همواره به دنبال آن است که از ضعف‌ها بهره‌برداری کند، اما رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج‌سواری را از دشمن می‌گیرد.
اراک - نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دولت سیزدهم باید توجه ویژه به مناطق محروم و حاشیه نشین داشته باشد و رفع مشکلات این مناطق نیز باید در دستور کار مسئولین استان مرکزی قرار گیرد.
بوشهر- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برهی مسائل در استان بوشهر، گفت: رفع مشکلات و نیازهای مردم استان بوشهر با جدیت دنبال شود.
سید صولت مرتضوی گفت: رئیس‌جمهور علاوه بر ارتباط چهره به چهره با مردم، مرکز ارتباطات مردمی و دفتر بازرسی ویژه را مامور رسیدگی به مشلات مردم کرده است.
قزوین- وزیر نیرو گفت: دولت سیزدهم ۳۰۰ منطقه دارای تنش آبی را شناسایی کرده و تا به امروز تعداد قابل توجهی از این مشکلات حل شده اند.
حجت‌الاسلام صدیقی گفت: هر قدر مشکلات زیاد باشد قدرت خدا برتر از حجم مشکلات است. در قرآن کریم نسخه‌ای برای رفع مشکلات و آسان شدن سختی‌ها به صراحت به معتقدان قرآن القا شده است. فرمودند هر کسی تقوا داشته باشد خدا در کار او سهولت ایجاد می‌کند. تقوایی الهی جامعه گرفتار را نجات می‌دهد و تقویت حکومتی، امامتی، بازاری و … سختی‌ها را سهل می‌کند و جامعه با تقوا از سختی‌ها عبور می‌کنند و بر سختی‌ها پیروز می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ